first day of my life

en klick ledsen bara.

Kategori: livet

mått bra fruktansvärt många dagar nu.. fast jag har gråtit mycket, men det är mest skönt, för att få ny energi... Jag är ledsen och tänker på saker och ting och hur allt hade kunnat vara, och så gråter jag tills tårarna tar slut och sen är jag bara tom och redo att fylla på med nya glada saker..

känner en klick ledsamhet idag.. det var länge sen jag var såhär dyster faktiskt.. fast det gör mig inte så mycket. jag kan lyssna på min musik och sitta här vid msn och prata bort det, och sen när jag ska sova kommer tårarna och sen efter det kan jag somna gott och vakna till en , förhoppningsvid bättre dag.

jag vet att man inte ska klaga, och att man inte ska tycka synd om sig själv.. och det gör jag inte heller. det finns dom i världen som har det miljontals gånger värre än vad jag har det.. vad har jag att komma med, killproblem och magont, vad är det mot svält och döda föräldrar och självmord och allt annat hemskt som finns i världen. Att jag ens har mage att vara ledsen. jag borde vara tacksam för att jag har och för allt som jag får. tänk dom som inte är så lyckligt lottade som jag..

men jag saknar, jag saknar honom, T... det gör jag... fast inte på ett jag gråter och har ångestvarje dag-sätt. utan på ett mera, tänk om han hade bott kvar här hemma, vad roligt vi hade haft det.. för att han gav mig väldigt mycket i somras, det gjorde ni alla i vårt lilla gäng..! han gav mig skratt och kärlek och bus och ett helt nytt sätt att se saker. kanske är det därför jag klarar mig så bra själv nu, för att han på något konstigt sätt stärkte mig.. kanske..
hoppas du läser det här T, du betyder mycket, även om det inte är ömsesidigt, det gör inte så mycket.., tack för det. kanske är det därför jag kunnat berätta det där för dig också, du är den ENDA som vet.

nu ska jag sova, magen gör ont och jag är ledsen, varför vara vaken ?!
godnatt , dröm om rosa moln.
J.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: