first day of my life

dirtyy little secrets.

Kategori: livet

halloo alla solstrålar.. kunde inte sluta titta på L word igår, så det blev att jag inte somnade förren vid 4. Dumt jag vet, men jag var ju tvungen och veta vad som hände.  och dessutom känner man sig ensam när man är vaken sådär, jag kände mig ledsen och deprimerad inatt, grät gjorde jag med, bara DU som vet varför. men nu lyssnar jag på pepp-musik och blir glad igen. det måste jag vara.

Sitter här i sexig keps och mysbyxor och t-shirt, ska ge mig ut på en förefrukostpromenad, jag har hört att det ska vara bra för kroppen, och om min kropp mår bra innebär det att magen mår bra och det är vet viktigaste för mig nu. för  jag är sugen på pizzza och godis, och det kan jag ju inte äta.. blähäää.

idag ska jag börja med min novell, innan jag somnade låg jag förstås och komma på massa saker att skriva om, var tvungen att gå upp och skriva ner det såklart, annars hade jag nog glömt bort det till idag.. Jag ska ta en dikt och sedan omvandla den till en novell, eller föra in den i novellen på något sätt..

valet blev:

jag kryper ihop
knäna mot bröstet
hakan mot knäna
fosterställning
Försvarsställning
Världen är elak
oförstående
Stålsätter mig
För att bli vuxen.

om någon vill hjälpa mig komma igång är det välkomnat :D hihi tillbaka efter promenaden.

later,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: