first day of my life

detta eviga festande

Kategori: livet


jag är ledsen att behöva säga det här, men jag är lite trött på att festa.. jag tycker om att vara full och glad, men jag tycker inte om vad spriten gör med människor.. det är så himla konstigt vad man bara släpper sina hämningar och gör det som faller en in.. vet inte om det är bra eller dåligt, jag håller på att bearbeta det i mitt huvud just nu.
Men idag ser jag fram emot ?! sista kvällen med lii.. bläää, ångest..

vi tar en förfest hos lii, 3 små tjejer, snackar skit, lyssnar på musik och har skoj, tar en test om vi kommer in på det nya stället, annars blir det trogna harrys, det är inte fy skam det heller. sugen på att dansa och ha en riktig tjejkväll, inget flörtande och så vidare, idag är LIIS kväll!! ingen annans.

halmstad på onsdag, halloweenfest, och så fest på lördagen med frida o elise förhoppningsvis och sen efter det blir det några myshelger istället för supande.. det kan inte vara nyttigt det här.. hemma med mamsen utan detta äckliga vin och högljudda musik =) hihi.. fast det har sin charm det med, sannerligen.

så, nu ska jag skjutsa mamma o pappa till min farbror och martina någonstans, och sen blir det duschen och kvicka till..

over and out, in i dimman, hörs imorgon..

jag är baaakis.. usch ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: