first day of my life

det var dumt..

Kategori: livet

Det var dumt att säga någonting.. jag vill inte att någon ska veta.
och det går inte bara att göra det bra, det är inte så lätt... jag vågar inte gå och prata med någon, inte själv.
och jag vill inte gå med någon heller.. det kommer ordna sig, när jag flyttar härifrån, och blir glad igen.
klart att jag är glad nu också, men inte på samma sätt, inte som i somras, och inte som för ett år sen.
det är inte samms glädje, det är mest glädjen att veta att jag snart kommer härifrån.

kvällen spenderades med adam och pontus och deras sexsnack.. haha, det var ganska undehållande,
tro det eller ej. sen gick vi till hugo en stund, ojj vad folk men inte många man kände. Blev lite prat med J, suck, det var sådär halvkul, somnade gott sen vid 5 eller nåt.. kunde inte sova, alldeles massa tankar i huvudet om allt möjligt strunt.

ikväll blir det nog harrys , tror jag... alla bangar ju... tråkigt =/ jag som är så sugen,
och på partyhumör. minsann. men först ska vi på födelsedagsmiddag hos familjen Nörgaard.
det blir trevligt, hela familjen. får man klä upp sig och vara fin och äta god mat. suck.

nu ska jag hoppa i duschen, eller badet kanske... det är nästan skönast.. hmm, beslutångest..
ska äta ett grönt äpple först, haha det du victor.

heej dou.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: