first day of my life

det är märkligt..

Kategori: livet


det är märkligt det här med pluggande.. och bristen på det... varje gång jag börjat komvux, 3 ggr.. jag vet, jag är lite dum i huvudet :D, så har jag världens ambitioner och säger att "fan vad bra det ska gå". men likt fan kommer jag efter efter några veckor.. Men den här terminen har jag varit duktig, och gjort den "mesta" av det som skulle göra.. Dock har jag några uppgifter som inte är inlämnade än.. Men jag har ju till mitten av november på mig, så det ska nog gå bra. Jag längtar härifrån, och för att komma härifrån MÅSTE jag bli klar nu. Det kommer gå jättebra, det känner jag på mig, hihi!!

gud vad jag fryser, innifrån och ut.. brr.. fötterna som alltid är kalla är som isbitar nu, och händerna likaså..
jag ska åka och träna nu, bestämde jag mig för. eller så kanske jag ska powerwalka en timme.. hmm..
det är ju skönast att bara ta på sig skorna och börja gå, men då kan jag ju inte bada och basta.. den lyxen man betalar för använder man ju inte så ofta , haha... måste ta tag i det här nu.

Tror det blir en rosa ipod nano.. mamma tyckte det var lite dyrt.. jag funderar fortfarande..
en mp3 räcker ju egentligen, men en ipod är ju snyggare, och smartare upplagd.
men det finns ingen radio och det måste jag ju ha.
beslutsångesten är total.
-attans-
och ingen som kan hjälpa mig heller.. haha.

idol ikväll, och sedan antagligen en sväng till hugo, det blir en trevlig start på helgen..

saknar att pussas, jag är en pussgurka och behöver pussas..
Men som jag o mats pratade om förrut,
kärleken kommer när vi letar efter den som minst..
jag letar inte, men jag har inte slutat hoppas för det.

förhoppningsvis följer syster med mig o kim ner till Halmstad, det blir roligt.
slipper jag vara ensam tjej.
ska fråga jossan, o mli o robban oxå såklart.. men vet ju inget datum minsann.

kyssar och mys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: