first day of my life

dåligt bloggande.

Kategori: livet


hihi lii tycker jag bloggar lite dåligt.. "sluta ha ett liv och blogga istället"
haha så himla gullig. och jag vet inte hur mycket liv det är att sitta och plugga hela dagen.. fast föredraget gick ju skapligt, även om det var väldans nervöst. jag hade ju Mr. R där som stöttade mig, tur det, hihi.
och snygga byxor hade han oxå, måste hitta såna någonstans.. hmm..

nu ska jag titta på one tree hillavsnitt jag laddat ner, måste ju hålla koll.
usch jag är hungrig, är aldrig maten klar tro ?!.. en vacker dag så.
spagetti och qournfärs.. bästa. mums.

dubbelavsnitt på prison break idag, tror inte jag sett dom avsnitten.
roligt :D ska hinna plugga emellan oxå såklart.

fredrik lindström var ju grym i melodifestivalen, fick se det i svenskan idag när vi pratade om dialekter.
kul som fan =)

hej hopp sålänge.
nu är det väääldigt länge sen vi hördes, men det känns som det kvittar minsann.
mmm , det gör det!

heeej -vinkar-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: