first day of my life

daggmaskar

Kategori: livet


jag hatar daggmaskar. jag tycker dom är sjukt äckliga och fruktansvärt fula.. bläää.
såg en påvägen till stallet förrut, och jag blir så äcklad att jag nästan måste kräkas.. måste dom vara så förbannat rosa och genomskinliga. tänk vad söta dom skulle vara om dom var svarta med lite ludet hår på sig.. det vore verkligen bättre.
död åt maskarna säger jag, fast iofs så om maskarna dör så har fåglarna ingenting att äta och fåglar älskar jag juh.... vilket dilemma det här blev nu då...

fast dom stör ju mig inte så himla mycket eftersom dom lever under jorden , och de flesta som man ser är ju faktiskt överkörda eller dödade på annat sätt... fast det är ju nästan ännu äckligare..

tacka vet jag gulliga ludna larvrar (heter dom det i plural) dom är ju iallafall snälla. så det så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: