first day of my life

bonde söker fru

Kategori: livet

hihi det är ju ett roligt program, men fy vad jobbigt att hålla på att välja mellan människor sådär, måste ju kännas jättedumt.. hihi, per-martin är ju himla söt,jag tror mamma är lite kär i honom :D haha. fast hon har ju pappa och han är tusen gånger bättre än alla dom där minsann.

jag har ont, det syns inte så mycket längre iallafall, men känns som hela ögat är utpetat.. gud så dumt.

jag kan inte hjälpa att jag blir svinirriterad, det ska väl räcka att man säger nej en gång ?? tydligen inte.. det förstör, bara så du vet det... jag kan ju inte hjälpa vad jag känner, och jag tänker inte göra någonting för jag känner mig tvingad till det ju. jaja, hoppas det blir bättre.

sister hazel-dag. yup gud vad många fina låtar dom gjort.

jag är sååå trött, inte sovit så många timmar den här helgen, får ta igen det inatt sen.
skulle åkt till oxelgården och tittat på hopplektioner, men jag orkar inte ta mig till bilen.. alldeles för trött. ska titta på desperate housewifereprisen om en stund istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: