first day of my life

bloggjävel

Kategori: livet

idiotbloggen har varit ur funktion för mig i 2 dagar nu typ.. vad är det för stil minsann..
hihi. fast jag är inte så arg, det gör mig inte så mycket.

inte hänt så mycket idag, pluggat och varit på systemet och så har jag solat.
jag älskar att sola, jag skulle vilja kunna göra det oofta. så somnar man så gott så är man varm och skön när man vaknar ju. attans att det är farligt.. fast vad är inte det nu för tiden, man får ju cancer bara genom att gå utanför dörren juh.

ikväll blir det feeest och imorgon likaså. :D
idag har jag köpt 7.0 cider, och imorgon blir det vin som vanligt.. det vet jag ju att jag blir lagom full av.

skickade iväg ett sms förrut, det kändes brabra.

martina följer med ut ikväll oxå, det ska bli roligt :) söta syster. får hålla henne borta från alla snygga killar bara , dom vill jag ha för mig själv, hihi.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags för dusch och sånt där, ni vet.

glöm inte bort vems dag det är imorgon, hihi. mine,

pusus

Kommentarer


Kommentera inlägget här: