first day of my life

bilbesiktning

Kategori: livet

idag har jag besiktigat bilen för första gången i mitt liv. En spännande upplevelse.. fast jag spar er detaljerna. jag fick en varm kopp choklad iallafall!! men eda mår bra så nu får hon vara kvar i familjen ett tag till. Lite rost har ju aldrig skadat.. hon går ju som en klocka, även om radion är sen stenåldern. Men man ska inte klaga..

sovit kasst inatt, somnade vid 4 typ, vaknade halv 8 för mamma skrek och var tjurig, hon är för övrigt sjuk men för det kan man inte ränna runt och skrikas ju.. så det var bara att hoppa ur den varma kokong av täcken och kuddar som jag bildat och dra på sig kläder.. måste jag säga att humöret var på topp ?! hmmm, -morr-
hann med en maxisväng oxå, kylskåpet var tomt efter helgen :D
så nu ska jag äta gröt till frukost. mumma.

jag är sååå trött. måste nog gå och lägga mig en timme eller nåt. annars kommer jag explodera på någon idag, och det är inte bra. man ska vara glad =)

stackars hästarna som går ute i ösregnet.. ska åka till och värma henne sen. stackars pluttan..
fast hon blir ju ren och fin av allt vatten iallafall, hihi :D

Nu är det måndag, jag är nyfiken på en ny vecka.

frukostdags, sen sova, sen dusch och skolan.
vinkvink.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: