first day of my life

bananskal

Kategori: livet

oooj idag har varit alldeles för down och seg för att orka med att blogga :D
men nu har jag varit i stallet och fått lite luft i lungorna, och genast känns det mycket bättre.
idag tränade vi kondition m landola, oj vad trött hon blev, och jag lika trött jag, hihi.

dagen har gått fort och nu är det kväll.
desperate housewifes ikväll.
och så gör mamma nyttiga pannkakor :D
och så var det någon dum dokumentär om homosexuella i usa, eller dom som hatar dom.
den vill jag se, vilka idioter det finns i världen.. är vi inte alla lika ?? jag älskar homosexuella. hjihi.
så det så !! folk är bara okunniga, och vet inte vad dom pratar om.

en minst sagt opigg dag? varför, det vet jag inte..
sovit gott inatt och vaknade lagom tidigt,
varit i skolan och haft historia, och läst geografi,
vilket jag borde fortsätta med istället för att sitta här, men var tusan. så är det ibland :D.

utgång på lördag ? Ja det klart, eller det hoppas jag iallafall,
Lii är du på ? hihi, det KLART. tänk att vi bara hinner med den här veckan o nästa vecka.
Sen är det bowling sista lördagen typ, och så vinkvink , heeej då =(.
Ohh jag kommer gråta floder.
suck.

förövrigt har jag lärt mig att bananer är ganska gott.
fast gröna äpplen är fortfarande det bästa jag vet.. mums.
min mage strejkar och nu lever jag på havregrynsgröt, proviva och knäckebröd.
måste sluta äta godis och sånt, jag mår ju inte bra av det, får så ont varje gång.
men det känns som ett måste när man tittar på film..
dumt.
ska luta med det genast och köpa morötter istället,
haha.

nu har det gått över en vecka ? och du ville att vi skulle hålla kontakten,
jo men visst.. usch besviken !! -morr-

later,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: