first day of my life

bakis kanske ?

Kategori: livet

jag är trött.
ska ta min lilla häst och gå en timme i det vackra vädret snart. hoppas det piggar upp.
jag har ont i huvudet. tror det beror på allt jag blev bjuden på igår, och dum som jag är kan jag ju inte säga nej heller, men så mår jag ju som jag förtjänar idag. Men det var det värt iallafall !! jag hade roligt !

läst klart nu, nu ska jag bara kolla igenom allt sen ett par gånger, men nu är ju allt viktigt understruket iallafall.
gud jag somnar snart, haha.. skönt och vara så trött och veta att man kan sova hela dagen om man vill.
tror jag ska gå på body balance ikväll, tror den är vid 18 eller nåt.
skönt.

inget mer att kommentera.
Lii lämnade mig för att åka till örebro, det gjorde hon rätt i, hihi!! hoppas du får mysigt.

alla andra har så roliga bloggar med bilder och strunt, men det orkar inte jag hålla på med,
fast jag borde. det blir ju roligare för er att läsa då, men va tusan, den är ju mest itll för mig själv.

Lifehouse- storm, grymt bra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: