first day of my life

äppleskal mellan tänderna

Kategori: livet


ätit upp ett äpple nyss, och nu har jag skal mellan tänderna.. irriterande.

V och jag snackar lite skit i brist på annat. ska snart lägga mig i sängen..

idag har jag ingenting mera att tillägga.
imorgon är det onsdag.

godnatt.

undrar hur folk gör om dom är ensamma hela livet.. undrar om dom tänker på att dom är ensamma eller om dom tycker det är skönt.. tänker eftersom jag börjat tycka det är så skönt med ensamheten, kanske blir dom så idioter av det så att dom inte ens vill träffa ngn, för att det rör runt i deras territorium. men det vill jag iallafall, träffa någon alltså :D förr bättre än senare.. fast jag har ingen brådska heller. fast det vore mysigt att ha någon att ha snöbollskrig med sen i vinter, hihi.. önska mig lycka till. här i stan finns ju bara nötter kvar verkar det som, som är lediga iallafall.. hmm.

nattinatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: