first day of my life

älskade historia

Kategori: livet

haha när jag sitter i min soffa med kuddar runt mig och en filt över hela kroppen så kommer jag på mig själv sitta och njuta lite, ni vet som när man sitter och läser en riktigt bra bok.
historia ÄR intressant!! men att man ska bli tvingad att läsa typ 100sidor, nja, inte lika kul !!

Skulle bara meddela det, skolan är tydligen inte bara strunt. hihi :D
På fredag blir det skoj, förfest med massa nytt folk ju!!



Att jag lärt mig älska dig betyder inte
 att jag glömt bort hur man hatar.
Att jag ler varje gång jag ser dig betyder inte
 att du alltid gör mig lycklig.
Kärlek och hat går nog ofta hand i hand
 men om dom skulle bryta arm tror jag att kärleken skulle vinna.


tillbaka till boken, inte så många sidor kvar nu.
stackars martina ligger här i sängen och sover, sjuk :(
jag vill inte bli sjuk... blää.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: