first day of my life

äggstock

Kategori: livet

aj, jag har ont i mina äggstockar, som fan, ajajajaj :/ skärpning.
fått i mig mat nu, det var sådär gott, inte lika gott som vanligt.

skolan om en timme igen, innan dess ska jag läsa igenom svenskakapitlena. lika bra!

musik gör mitt liv, vad skulle jag göra utan den? inte må lika bra som jag gör iallafall.

fan ta dig, det är det enda jag kan säga. du är inte ens värd mina tankar. så ledsen o. arg.

jag fryser som tusan, måste sätta på elementen nu, brrr. annars kommer jag fryser ihjäl inatt, det är dumt.

min mobil fungerar fortfarande inte, fruktansvärt störande, nu har vi ju faktiskt betalt.
men det blir ju billigt och bra, minsann, det är inte ofta. jag och mina jävla telefonräkningar, mamma blir tokig. hihi, så är det. hon älskar mig ju iallafall.

jag drar, fuck off




Kommentarer


Kommentera inlägget här: