first day of my life

1.61 cm

Kategori: livet

att vara så liten som jag ser inte jag som en dålig sak.
Tvärtom. jag trivs som liten och kort.
Det är ju jättebra. Killarna kan bära en när det behövs, dom kan slänga runt en lite som dom vill, och det är ju brabra :D hihi.. dessutom tar man inte så mycket plats, man stör inte i biosalongen för man är för lång, jag stör inte i sängen för man är så liten så det märks knappt. det enda som är en nackdel är att man ju inte heller syns så väl på krogen och i köer. men det är ju smällar man får ta.
satt bara och tänkte på det när jag tittade på tyra banks show.. jag skulle bli lite rädd som kille för en tjej som är jättelång, jag tycker det är gulligare att vara liten och nätt, men så är ju jag partisk oxå, hihi.

fast alla är vi ju vackra på olika sätt... såklart. :D

vart är lii, hihi ? Puss gullet.
idag åker emmy hem igen, hoppas en fika ikväll!!
martina åker på tordag, tråkigt, men jätteroligt för henne såklart.
adam är kvar, det är tur det!

att det kan finnas så många vackra låtar.. hihi
michael jackson, måste ladda hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: