first day of my life

what a wonderful world

Kategori: livet


ajjj jag har nackspärr och det gör jätteont... ska åka o handla nu, sen träna och sola.. eller tvärt om kanske är bäst iofs.. annars kanske maten blir dålig. jaja anyway...
tittat på hemma bäst, den var faktiskt riktigt bra, och shiiiit vad snygg både hon och han är.. sarah jessica parker, och matthew blabla vad han nu heter.. skitsnygg är han iallafall :D

shit vad det blåser, lite rädd här ute på vishan, man vet aldrig vad som kan komma flygande, kossor och andra konstiga föremål. jag försöker hålla mig inne :D men nu ska jag snart till maxi och veckohandla.. magen ska bara lugna ner sig först... ajaj. åka förbi stallet och mocka oxå, har jag det gjort sen. och sola ska jag oxå göra tänkte jag.

ska till bibblan med och hämta flera böcker om vietnam... spännande värre.

vinkvink

Kommentarer


Kommentera inlägget här: