first day of my life

vinterelände :D

Kategori: livet


jag har mest ingenting för mig. tittat på outsiders om en tjej, eller ett barn rättare sagt som var lika gammal som mig men som såg ut som hon vad 4 kanske.. sorgligt =/

tänkte titta på ett herrans liv vid 22 sen, dom är roliga minsann.
ska ta ett kapitel till i boken först, hihi såhär är det alltid när jag börjat läsa en bok, då vill jag bara veta hur det slutar...

imorgon ska jag träna iallafall.
undrar om det blir halmstad snart, we'll see. villvill mysa.

jullåtarlistan på, hihi. jag är såld på julsånger, det är vackert. Mmm.

fan varför ska man bli så förbannat blek på vintern? får ju fasen sola varenda dag för att inte se ut som en snögubbe. och det går ju inte, då får jag kanske cancer, usch o fy.
vilket I-landsproblem, hmm.


Kommentarer

  • liiiiiii säger:

    hihi ja har lite farg iaf.. :) hohoho. vad hander ge mig mail!!!

    2006-11-28 | 09:04:28

Kommentera inlägget här: