first day of my life

vietnamkriget

Kategori: livet

nu ska jag vara duktig och skriva uppsats om vietnamkriget.. eller börjat har jag ju gjort.. tänkte att jag kanske skulle kunna bli klar till innan helgen.. det vore himla bra.. jag kan ju försöka iallafall :D annars får jag göra klart nästa vecka, det är ju inte JÄTTEpanik, bara lite.

satt på lugna favoriter webbradio.. bra pluggmusik,blir man lugn och harmonisk.

landola mådde bra och sprang som en tok i ridhuset för sig själv , martina ska dit ikväll sen och rida.. och imorgon ska vi gå på knockout på feelgood, haha undra hur mycket träningsvärk jag kommer ha sen.

måste titta över om några partylinnen måste tvättas till helgen.. fest båda dagarna ju =) skulle vilja ha den där klänningen martina hade i lördags, sååå fin. ska fråga snällt :D

nu ska jag vara ambitiös.
puss heeej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: