first day of my life

vadå skinkmun ?

Kategori: livet


jaha, kanske har jag blivit en skinkmun, vad fan nu det betyder ??....
inte så lätt att vara glad hela tiden här.. känner mig instängd och får klaustrofobi i det här himla huset...
alla tjatar hela tiden, jag orkar inte.
och NEJ jag tycker inte synd om migsjälv, jag är bara rastlös...

I helgen flyttar mormor hit :D till platensgatan om man ska vara exakt.. ska bli skönt att ha henne så nära, slippa de 30 milen varje gång man vill träffa henne och äta mormor-mat.

"jag blir bara negativ när jag pratar med dig"
strunta i det då.. så svårt är det ju inte.. det är ett fritt land.

annars, imorgon är det äntligen helg ... skönt det, helgerna är bäst!!

jaja, nu ska jag titta klart på "varannan vecka", sen är det nog bäst att sova.
godnatt.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: