first day of my life

uppe tidigt

Kategori: livet


07.00 ringde mobilen.. det var bara att pallra sig upp, ta på sig 14kg kläder och en tjock jacka och ta bilen till stallet. orkade inte skrapa rutan så höll på att köra in i brevlådorna påvägen,*oups*.. haha, tur jag inte gjorde det, hade pappa nog blivit väldigt arg. Landola mådde brabra, hon var sådär extra gosig och tryckte in mulen i halsen på mig, ohh.. hon är min stora kärlek, hihi. ett tjockt täcke fick hon på sig så hon inte fryser idag. vi ska ner till varamon sen i eftermiddag och galoppsa.

ska koka mig gröt om en liten stund, och sen lägga mig i sängen och titta klart på "stolthet och fördom" som jag visst somnade till inatt :D hihi, jag är en sömntuta, skönt som tusan.

hihi det är minsann lite ensamt när du inte hängt på msn på några dagar, skärpning nu :P fast det kan ju inte du rå för ju.

på lördag blir det Gullberg-Hellbergdag, kl 16.30 tänds halloweenbrasan, ohh vad mysigt. sen är det middag och vin och massa prat som står på schemat, hihi, kommer bli alldeles underbart.

hade vi varit i halmstad nu hade vi nog legat och varit bakis.. tur vi inte åkte dit, hihi.. fast nu är det bara 1vecka kvar, sen tar vi röda faran.. kom ju på att nu kan ju jossan följa med, hoppas det !!!

godmorgon, kommer bli en vacker dag idag.

Kommentarer

  • jossan säger:

    AAA, då kan du räkna med att jag följer med!!

    2006-11-02 | 10:03:52

Kommentera inlägget här: