first day of my life

upp och hoppa..

Kategori: livet

knack-knack på dörren imorse.. kl är halv 8, dags att åka.. fuck tänkte jag, var himla varmt och skönt under täcket, bara lite ensamt. Men jag hoppade upp, på med mysbrallorna o 4tröjor eller nåt, kaaallt. till stallet och tog på henne täcke, sen en puss eller två på näsan.. skjutsade martina till skolan och nu sitter jag här jättepigg. konstigt. tror jag ska sätta på da vincikoden och titta på den. borde läsa igenom mlis uppsats en gång till, men kl är ju inte alls mycket.. grammatiken måste jag med läsa..

bed of roses-bon jovi. himla fin låt.

undra sa flundra vad jag ska äta till frukost idag... gröt måhända? man kanske borde uppdatera sig genom att ha i lite sylt eller nötter eller nåt. ska tänka på saken.

borde duscha med, men jag orkar inte.. sunkigt är skönt, haha. ingen som ser mig iallaflal.

nu satte sig ett äckligt kryp på skärmen.. frågan är om jag ska mörda det, jag tror det =P hoho, mördar-joanna, vegetarianen själv.

äsch nu svamlar jag bara, kanske är lite trött ändå.. nu kryper jag ner under täcket igen.

pussas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: