first day of my life

under process

Kategori: livet

Mm bland tänker man innnan man talar, eller hur är det man säger?!... jag är nog inte smidigaste personen i världen, men vem är perfekt.. jag försöker lära känna mig själv, det tar ett jävla tag för varje dag är det en ny situation jag blir tvingad att möta.
men jag har lärt mig nu att bara svälja saker jag tänker och saker som får mig att må dåligt, jag har ingen rätt att störa någon annan med det, definitivt inte du, du har ett nytt liv nu, och jag är SÅ glad för din skull, även om det kanske är svårt för dig att förstå.. men jag är glad att du är lycklig och hittat en säkert perfekt tjej för dig, bara det bästa är gott nog du vet :D hihi.. sen vad jag känner, det ska jag tamigtusan hålla för mig själv... jag tror jag mognat lite idag, det trodde jag inte i morse..

jag är under process om man kan säga så!!
*skäms*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: