first day of my life

trött som ett as

Kategori: livet


kunde inte sova inatt, igen. låg och vände och vred, tror att jag tittade på klockan sista gången vid halv 6.. och så väckte martina mig för en stund sen och hade missat bussen till skolan.. fick ett mindre anfall eftersom det kändes som jag precis lyckats somna. men det var bara att ta på sig och köra henne till stan...
och nu sitter jag här. dumt att gå ch lägga sig nu, då kommer jag nog inte vakna förren i eftermiddag. men sängen lockar.. hihi

roar mig med att ladda hem ett nytt one tree hill-avsnitt.. så ska jag laga lite god frukost och ha det mysigt.
fortsätta läsa på "gossip girl" kanske

det är helt skumt vad varmt det är ute.. fan det är ju snart december och det känns som det är tidig höst fortfarande.. växthuseffekten månnetro ?? det är lite otäckt... och jag vill ha snöö ju. hmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här: