first day of my life

trött o bakis.

Kategori: livet

suck hade skrivit värsta grejen och sen så bara försvann det .. nu orkar jag inte skriva igen..

att jag alltid ska lyckas skada mig när jag går ut... idag har jag svinont i höften, jag måste ha slagit i någonstans, blåmärke, ajaj. men det var det värt, så himla roligt hade jag.. men det var första helgen på länge det inte var efterfest, triiist, men alla våra efterfestpojkar var ju på andra håll i sverige.. så är det.. lika bra det eftersom jag har massa att göra idag. novellen börjar ta sin form, är jag nöjd med den sen kanske ni till och med får läsa den , vi får se... har kommit 2 sidor, så ska snart avsluta den...

liiii, vart är du stumpan, inget ljud på flera dagar, fast ni festar ju och har roligt såklart. ska skicka ett sms inatt innan jag ska soova. tänker på dig min underbaraste flicka. och danny åkte ut i fredags lii, snyft.

nu ska jag skriva klart, sen hem till adamer och titta på wallander-jokern. blir bra det. alltid på söndagar, hihi, det är våran grej det.

vink sålänge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: