first day of my life

tjipp

Kategori: livet


nu är det söndag.
fick ju hålla mig vaken till halv 6 eller nåt eftersom en viss hunk skulle ringa en miljon gånger, haha. mr.T, jag behöver min skönhetssömn. Han och Big A verkade haft en rolig kväll iallafall lät det som, hihi.
Vaknade av emsans vackra stämma vid halv 11 imorse sen, berättade lite detaljer om gårdagen.. tror inte jag missade så mycket. men folk verkade varit fulla och glada iallafall.

varit på maxi och handlat, så nu finns det lite mat i kylskåpet igen, tur det.
dagen till ära klädde jag upp mig lite i fin svart klockkjol och linne och cardigan.. hihi, ibland vill man känna sig lite fin ju.. varit förbi och hälsat på landola oxå.

fan inte en enda plan i veckan har jag.. kommer nog bli en trist vecka, menmen, det kan ju inte vara roligt jämt =P men nästan. får bli bokläsarvecka eller nåt kanske.
blev inget örebro simhall idag iallafall, mår bättre men är fortfarande krasslig.
nu ska jag dra på mig mysbyxorna och kanske spela lite kort m mamma eller så..

hörs senare...
fan vad det blåser ute, jag som ville ut och gå. men icke, det blir innedag idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: