first day of my life

tankar..

Kategori: livet


det blir väl så när man inte har någonting att göra.. tankarna kommer. som vanligt.
visst, jag vet att jag bara borde njuta av nuet och blahablaha.. men om jag vill någonting annat då... någonting mer, då är det svårt att inte tänka ett steg längre.
ska bara lägga allt på is eller nåt kanske, vet inte alls hur jag ska bete mig, kanske borde jag bara inte tänka på det, eller kanske bara strunta i det..det ordnar sig väl. känner mig bara dum nu ändå. jobbig.

dags att äta frukost snart kanske.. blir gröt och macka, det är gott det.

hade skrivit ner en jättebra sak som jag skulle säga när jag ringde, men det blev ju strunt.
jaja, orka med det här igen..

kl 15.15  önska någonting.

amos lee, en ny favorit, han är himla bra.Mm..
nepp, nu orkar jag inte sitta vid datorn mera, ska till stallet snart..
retas med mamma lite innan, hon är tjurig idag.

och det är klart man kan prata med sina katter, det är inte korkat..
puss

Kommentarer

  • jossan säger:

    det är okej att prata med sina katter, jag pratar med mig själv hela tiden. vet inte varför jag börjat med det på sista tiden..Men man får ju bäst svar då iag. Vet ioförsig inte vad dina katter svarar. pusslipuss

    2006-11-22 | 18:25:30

Kommentera inlägget här: