first day of my life

suuurhuvud

Kategori: livet


usch vet inte varför jag är på så dåligt humör idag.. det är ju ingenting som är fel... jaja, hela veckan har varit konstig tycker jag, varit deppig och trött och nere. kanske jag saknar honom, och det är därför. fast det låter ju konstigt.. eller kanske inte, vad vet jag..

ska ut och rida i regnet snart med, jihoo =P.. halvkul. sen ska jag lägga mig och glo, ångbasta och bara slappa här hemma, det behöver jag.
den där utgången får nog vänta till någon annan gång tror jag.. fast klockan är ju bara halv 3, hinner ju ändra mig.

skrev min första dikt inatt.. ni ska få läsa den men jag måste bara fixa till den lite, hihi.
jag är nog en liten skrivnörd, kanske jag skulle bli författare.. kanske..

fan jag är ett surhuvud, inte alls kul. lovar att skärpa mig, vem vill prata med en surmule ?!!.. hihi

orkar inte äta idag..
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: