first day of my life

söndagslek :D

Kategori: livet


hihi nu har vi varit på mcdonkan och ätit, muums vad gott det var, sitter nu och leker med adam, eller han spelar spel på sin dator och jag sitter på den andra, man kan nästan säga att vi har lan-party =) hihi.. vi borde köpa wow oxå, så är ju allt komplett, hihi

väntar på att bolle ska sluta jobbet, sen ska vi titta på wallander, den ska tydligen vara bra, ryktena går :D. jag är på skojhumör idag..

och visst fan är det roligt att ha sex? adam tycker jag är konstig som säger att jag har kul när jag har sex, men så är det ju faktiskt, har man inte det är det ju inget bra iallafall.. jag har alltid roligt.nästan alltid iallafall. har ni några tankar ? är sex bara skönt o mysigt, eller hur ni det roligt oxå??... diskussionen är öppen.

mystiske M tycker om lever, haha, vad äckligt ;) fast han förnekar det, men jag vet sanningen!

nu ska jag vara social..

"now it's time to fight, not flee", så säger dom på adams spel hela tiden, tjatigt värre.. haha..

god kväll,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: