first day of my life

slapp dag

Kategori: livet


sitter här med våran bärbara dator, den andra har ballat ur totalt, går inte ens att starta.så den får åka till doktorn på måndag och blir frisk.
Varit på stan idag och köpt lite nya underkläder, det behövs.. och så en vit spetspyjamas, jättefin :D

hann träna en sväng oxå, men aj så ont jag fått i mina benhinnor, det blev 20min rodd och 20 min sån där konstig gåmaskin, hihi.. ont i rumpan får man iallafall av den så det måste ju vara bra.

måste plugga, får helst enkelt börja sätta mig att skriva här, värsta är att mamma o pappa nog behöver datorn ikväll. hmm hur gör jag då?!... jaja, ikväll är det ju idol och sen ska jag väl förhoppningsvis underhålla mig med någonting.

Lii min sköna, Mm vi har verkligen våra dagar, det är ju det som gör oss till vi, inget att skämmas för. Man kan ju inte vara perfekt jämt, eller hur, hihi. hoppas ni har roligt nu, du o marre och gänget, det har ni säkert *avundsjuk*.

en sväng till stallet kanske, eller ut på promenad, vore skönt. skönt att gå när det är kallt ute, får man ha mössa och vantar på sig :D

imorgon ska vi på kalas familjen gullberg. Det ska bli mys.
innan det ska jag hinna rida och träna, det blir bra det.
tråkigt folk på msn, får helt enkelt underhålla mig med något annat nu.
kanske en mysig och bra bok, det vore trevligt. ska leta upp någon.

kyss

måste ringa empan med ja, han jobbade ju idag, vi ska nog leka ikväll hoppas jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: