first day of my life

slå någon

Kategori: livet

jag har massa ilska och massa tårar inombords och det får mig att bli helt konstig... det gör ont i hjärtat, och det känns som om jag bara  vill så någon så hårt som det bara går. men det får man ju inte.

plugg,plugg. nu känns svenskan lite bättre men det är ju fortfarande historian o geografin kvar..

dessutom är jag så sjukt trött, och himla hungrig, ska koka lite mackaroner snart innan jag fortsätter med min uppsats.. hur fan ska jag hinna klart med den ? menmen, det ordnar sig alltid, man jobbar ju bäst under press har jag hört.

hihi iallafall så fick jag MVG på min novell om sommaren.. då blev jag jätteglad. han tyckte den var jättebra och sorglig på samma gång.

det är snöslask pågång nu, snöregnar gör det.. man blir ju så blöt.
tur jag måste vara inne hela helgen.. jihoo.

saknar dig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: