first day of my life

oups..

Kategori: livet


sitter och tittar på lägenheter och liknande i göteborg, halmstad och kalmar.. va fan, i halmstad fanns det 1 lägenhet att sätta upp sig på kö för... va tusan då, haha. jaja det ordnar sig väl alltid, så svårt att tro att man ska komma in och börja fixa saker innan man fått något besked. jaja, det löser sig som timbuktu säger...

varit i stallet, sen tittat på bonde söker fru, och top model.. nu sitter jag här med en klump i magen av någon konstig anledning. pratat med mamma om kärlek och allt, hon har ju varit med ett tag mer än jag varit =P. ska nog lyda hennes råd, det är nog bäst för mig egen skull, för att jag inte ska bli ledsen, för det vill jag inte. jag tycker inte om att vara ledsen, not worth it. eller det kanske det är.. fan jag vet inte.

nu ett nytt one tree hill-avsnitt, det är bra det. segonsdag idag.
imorgon ska jag till skolan och fixa.

pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: