first day of my life

musiken i livet..

Kategori: livet

för mig är musik fruktansvärt viktig... det är nästan aldrig tyst i det här huset eller i min hjärna för den delen, går jag inte med ipoden i öronen, är det musik på datorn eller radion i duschen som är på.. det ger en en känsla av glädje, ledsamhet, partysug osv , beroende vilket humör man är på... just nu är det mysmusik på, men snart ska jag hoppa i duschen och efter det blir det lite mer party tror jag minsann. hihi.

köpt en ny bh idag, som är sååååå skön, jag ska ha den varenda dag hedanefter, haha.. och 30% var det på den oxå, vilket kap. den ska sitta underst ikväll iallafall, men vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig utanpå... hmm, ett litet bekymmer.. fast det ordnar sig alltid, får gå på något beprövat som funkat förr :D hihi.

nu hopp i duschen, kl 16.30 ska vi vara hos hellberg, först en halloweenbrasa.. ohh det låter mysigt.

måste byta låt, hihi den går på repeat, "desperate on my knees".. brabra!!

tjohej, imorgon bitti kommer en full rapport om kvällen.
kyssar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: