first day of my life

msnbabbel

Kategori: livet


sitter och snackar lite skit med folk på msn.. ska snart gå o. lägga mig. tror inte att det ger så mycket att plugga mera idag. jag är ganska trött i både huvudet och kroppen. men jag är stolt över mig själv att jag orkat o. att jag kämpar på. jag kommer att klara det iår, det som jag kämpat med sålänge. kanske kommer jag äntligen härifrån i vår..


ikväll blir det nog Mr and Mrs Smith att somna till, älskar den filmen. dom är så snygga i den filmen. grr.

jag har öronen fulla av badbubblor, måste nog ta en tops och fixa det.. obehagligt.

ska sola imorgon med.. börjar bli blå igen, inte så kul. jag hatar att vara svensk.

god, jag är så blond ibland att jag skäms för mig själv, haha :P

godnatt gullebarn, du med, pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: