first day of my life

måndag

Kategori: livet


idag är det måndag.. vaknade av adams stämma vid 11 -morr-... han hade tråkigt på jobbet antar jag och behövde någon att prata med, jag var väl inte allt för rolig eftersom jag var trött som tusan. gick upp (flyttade upp kuddarna), och lade mig för att läsa mlis arbete. himla intressant, men det är sjukt vilket samhälle folk levt i... kommunismen var ju inte så trevligt minsann.

sen drog jag o ems o fika m mats, erik o batte på ströget en stund.. dom lämnade oss ganska snart så vi fick bli ensamma, tur det :D mycket att prata om, hihi. vi är så lika så det är skrämmande ibland... analysera mindre, MINST sagt, eller hur emsan.. jag har blivit mycket bättre på det, men ändå. man SKA bara vänta och se vad som händer, man behöver inte ha full koll hela tiden.. fast det vore himla skönt.

måste plugga svenska,grammatikprov imorgon.. jippie.. på fredag är hela skiten slut äntligen och jag är så stolt över mig själv :D
längtar till jullovet nu, av olika anledningar, hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: