first day of my life

listor om nätterna..

Kategori: livet

Senaste:
Lästa bok: läser "Gossip girl" nu
Sedda film: "Livsverket"
Hörda låt: Just D-juligen
Personen du pratade med: Tommie
Fotbollsmatch du såg: hmm, var väl VM i somras.. tror jag..
Träning: feel good idag förrut.


Favorit:

Skolämne: psykologi och historia
Artist: maaassa. amos lee är en ny favorit. The All-american rejects oxå..
Låt: Keith Urban- stupid boy
Mat: mackaroner, sushi och thaimat :D
Djur: 5 katter och 1 häst. alla är mina favoriter
Minne: sommaren 2006
Film: "dagboken- jag sökte dig och fann mitt hjärta", dum och dummare


Värsta:

Minne: morfars begravning och tiden efter..
Låt: vet inte, skrikmusik tycker jag inte om :D
Skolämne: matte, jag är KASS. flörta mig till vg i matte A, jag är grym.
Dröm: natten efter vi sett jurassic park på bio första gången.. kommer jag aldrig glömma
Person: finns dumma människor världen över..


Dröm:

Yrke: författare
Pojk-/flickvän: vet jag när jag gifter mig med honom, återkommer.
Vikt: 50kg kanske.. eller nåt. jag är bra som jag är tycker jag :D
Resa: maldiverna kanske..
Husdjur: jag har min häst, hon är bäst. en hund kommer om ett par år tror jag!
Julkapp: en lägenhet där jag ska plugga kanske, hihi.
Present från en beundrare: smycken är alltid välkommet!


Kläder:

Favoritfärg: rosa, vitt, svart..
Favorittröja: min rosa cardigan från gina tricot har varit med många gånger nu.
Favoritjeans: mina baggy levisbyxor. dem lever jag i.
Favoritskor: mina converseskor tror jag. eller de bruna stövlarna..
Drömoutfit: en riktigt vacker designerklänning som passar på oscarsgalan =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: