first day of my life

listdag pågång?

Kategori: livet

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? kanske det, vore väl skoj..
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren,helt klart.. varamon, hihi
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? fotboll, och hästhoppning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mm det gör jag faktiskt..
Vad är viktigast för dig? mina nära och kära, vännerna och familjen, och kärlek.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? resa bort, flytta hemifrån, shoppa =P
Vad är det bästa med julafton? att hela familjen är tillsammans, jultomten oxå, såklart
Tänker du mycket på ditt utseende? ja det gör jag väl, inte väldigt mycket dock..
Vad får dig att slappna av? kramar och kärlek, musik och landola
Tänker du ofta på sex? hoho, kanske ibland -oups-
Är du skyldig någon pengar? tror inte det, eller mamma några tusen men det är ju utan ränta, hihi
Är du mörkrädd? Jätte, hatar mörkret, iallafall när jag är ensam
Bär du glasögon eller kontaktlinser? nej, jag ser bra utan tack
Vilken färg är snyggast? vitt, rosa, svart.. grönt, rött.. grått
Tycker du matte är svårt? jätte, jag fattar inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nop, inte ett dugg
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? en ny lägenhet någonstans :D och pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? kanske vid 11-12 nångång..
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? mamma och min syster, -dum-
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? neeh, dom som är dumma nog att göra det får väl skylla sig själva, haha. säger ängeln själv, =P
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? vet inte, nångång kanske, vet inte riktigt hur man kan göra det..
Bor du utomlands? nej, på landet i detta kyliga land
Hur länge varade ditt längsta förhållande? 1.5 år.. fast det var länge sen nu, hihi
Har du piercing? neej, hål i öronen bara
Vart skulle du helst vilja ha piercing? hihi, det är hemligt ;)
Bråkar du och dina syskon ofta? neeh, nu har vi vuxit ikapp, förrut bråkade vi JÄMT.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? alla i mitt liv är viktiga på sitt egna sätt.
Läser du ofta böcker? jag försöker, men det blir inte så ofta tyvärr, tycker det är skönt..
Vad föredrar du för sorts filmer? romantiska komedier, skräckfilmer(fast jag hatar dom oxå), thrillers.. tycker om de flesta filmer..
Vad slösar du mest pengar på? onödiga saker, typ fika.. köper en massa kläder oxå.. och skor..
Vill du gifta dig? Mm det klart.. en riktigt stort kyrkbröllop och hela kittet. hihi
Vill du ha barn? det klart, fast inte nu.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? haha bonde söker fru, idol, O.C, one tree hill..
Vilka länder har du varit i? Danmark, tyskland, frankrike, spanien, kos, thailand, italien, teneriffa.
Vilka ställen har du bott på? bara här i motala
Vilka husdjur har du haft innan? katt, hamster, marsvin, fiskar, kaniner i miljoner, hihi..
Vad förknippar du ordet skolstart med? ett nytt liv, om det nu blir så =)
Solar du ofta? Mm, kanske 1-2ggr i veckan, annars blir jag blå.
Är du bra på att laga mat? skapligt, fast bara vegetariska saker.. mest iallafall.
Var badar du helst? i varamon :D och vårt gamla bubbelbadkar var grymt
Vad dricker du för alkohol? cider eller rödvin..sprit är otäckt och öl är äckligt till tusen
Vilka djur är du mest rädd för? inte rätt för ngra djur, tycker kräkdjur och ormar är skumma.
Vilken musikstil tycker du bäst om? hmm, vet inte, tycker om massa olika musik
Vilka språk kan du? svenska o. engelska.. lite spanska o franska (eller njaa, kunde förresten)
Har du någon gång skadat dig allvarligt? bröt benet när jag ramlade av en häst i 8:an, fortfarande men ifrån det, hihi
Vilken kändis är hetast? finns många.. för många, grr
Gillar du att dansa? hihi, det klart. partyprinsessa
Vad har du för klädstil? slappt. och skönt. ganska snyggt tycker jag nog.
Är du flygrädd? nej, tycker om att flyga
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? det är bra, slipper man lukta askkopp när man kommer hem
Hur vig är du? skapligt, så att jag klarar mig iallafall.
Vad dricker du helst när du är törstig? saft eller mjölk
Vilken är din favoritglass? sandwish tror jag.. eller daimglass
Tror du på ett liv efter döden? jag hoppas på ett liv efter döden, men vet inte om jag tror på det
Vilket kaffe sörplar du helst? dricker inte kaffe
Vilket mobilmärke föredrar du? det kvittar nog.. den har jag nu är bra. sony ericsson
Vad har du för personlighet? hihi, vet inte, snäll, knäpp och rolig, kanske.. eller nåt. you tell me
Tycker du om sushi? min favoritmat, åt det igår, mums
Tror du på livslång kärlek? ja det gör jag såklart. en riktig romantiker.
Vad äter du helst när du ser på film? lösgodis.
Lever dina föräldrar tillsammans? Mm det klart, hihi.
Har du tandläkarskräck? Neeh, mina tandläkare älskar mig för jag har så fina tänder.
Vad heter du i mellannamn? Maria, Margareta
Är du en morgon eller kvällsmänniska? en nattmänniska..
Var är du född? i motala
Vilken ögonfärg har du? blåa
Vilken hårfärg har du naturligt? gråblond eller nåt..
Biter du på naglarna? Mm, en dum vana jag börjat med igen..
Är du beroende av något? kärlek och mys..och landola.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? aftonbladet, bloggen, vet inte..msn
Vilket är ditt största intresse? hästar, vännerna, kärlek, träna, film och annat trams..

sådär, dog nån halvtimme igen...hihi

Kommentarer

  • Jocke säger:

    Hej,

    Du säger att du är vig så du klarar dig, vad menar du med det?

    Kan du gå ner i spagat?

    Vänliga hälsningar

    // Jocke

    2007-05-03 | 14:16:29

Kommentera inlägget här: