first day of my life

like a rainbow

Kategori: livet

oj då, martina och jag tjafsar, hon tycker jag är tjurig bara för att jag inte orkar skjutsa in henne till stan.. fan, jag har precis kommit hem igen, orkar inte sätta mig i bilen, dessutom finns det ingen bensin. idag är jag bara seg och vill sitta med mitt pluggande och bara vara för mig själv. saknar pappa för han har inte varit hemma på hela veckan, bara massa jobb hela tiden. suck, det är jobbigt att ha en pappa som aldrig är hemma, en helgpappa liksom. fast vi är iofs vana för att så har det varit sen vi var små.

ska skriva novellen nu, har lite inspiration..känner mig skrivsugen, kanske kommer ett utkast om en stund sen.

ska bara hämta ipoden så jag kan stänga in mig en stund :D

på idol idag är det kärlekstema, passar mig perfekt, för jag är så kärlekssugen... eller rättare sagt väldigt kramsugen.. Mmm, kramas med någon man tycker om är bland det bästa som finns. men då ska det oxå vara med någon som får hela hjärtat att explodera av glädje.. en vacker dag så, jag väntar gärna, det går ingen nöd på mig =) hihi.

hugo en sväng ikväll kanske med mathilda o empan o dom ? ska tänka på det... hugo känns sådär, trött på utelivet här, blääää.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: