first day of my life

kukelikuu

Kategori: livet

uppe med tuppen idag.. vaknade första gången vid 06.24, kissnödig som en tok. mamma hade redan åkt och martina var i full gång med sminkningen. att dom orkar. hihi.
lade mig under det varma täcket igen en stund, sen upp vid 07.00 för att åka till stallet och byta täcke på pinglan. Mmm, hon var morgonrufsig och jättesöt, sådär som bara hon kan vara. hihi. och resten är som man säger historia. ska snart ta och koka mig min gröt och min kruskakli, haha det är så äckligt, men bra för magen minsann.

idag är det tisdag, historia vid 13. tänkte hinna skriva lite mera uppsats först innan...

det jobbiga med att vara uppe såhär tidigt är att dagen blir sååå lång, och jag har inte fantasi nog att hålla mig sysselsatt en hel dag :D hihi.

blåser gör det med som tusan, håret står åt alla håll o kanter  .. ska åka till feelgood och träna snart tror jag, blev ingen kockout  ikväll, vi har fodringen i stallet.. kanske är något pass imorgon ?..

den 1 december ska vi på cinderellakryssning.. ohh det ser jag fram emot.
och på fredag är det halmstad, jihoo.
skönt att ha saker att se fram emot hela tiden, känns vardagen lite lättare.
'
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: