first day of my life

kompletteringar

Kategori: livet

nu har jag fått mina betyg hemskickade så nu ska jag bara sätta ett frimärke på kuvertet och sen åka och posta det vidare. det får bli till nykyrka, jag orkar inte åka in till stan, nop.

idag är det pysseldag.
jag ska städa och fixa den där belysningen som jag satt upp i rummet, hur kan det komma sig att det bara är några få lampor som lyser, antligen lyser väl alla eller inga ?..

kl halv 6 ska vi klippa landola, hon ser ut som en lurv just nu, hihi. ganska söt, men väldigt opraktiskt.
ska ta en liten ridtur innan oxå, kanske blir det pysseldag i stallet oxå. kan hända.

bio med adam ikväll, nya bondfilmen, dem säger att den ska vara bra :D

blev halmstad nästa helg istället, blir bättre, kan vi mysa för oss själva i hans nya lägenhet. bra det :D
fast det är ju så många dagar kvar, hihi..

pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: