first day of my life

julbelysningskrångel

Kategori: livet


nu har jag möblerat om i rummet,det blev som jag haft alltid innan, mycket finare!
satt upp julstjärnan i fönstret har jag gjort och hängt jullampor runt hela rummet, men det är bara jättenågra som fungerar, hur gör jag för att få alla att fungera, omen funkar ska väl alla göra det? orka leta dom som är trasiga, konstigt,konstigt...? hmm.. hoppas pappa kommer hem idag så han kan fixa.. det blir nog mysigt.kan jag ligga därinne i min ensamhet och julfilosofera, hihi. skriva lite och läsa en bok kanske oxå.

nu: ut i skogen med landola, det ska bli skönt, fast det är lite kallt iofs.. brr. i helgen har vi jouren, och på lördag ska hon klippas och bli fin igen.

veg. nachotallrik m adam förrut, den var sådär god. onödig mat liksom. tycker inte om dom hårda nachochipsen... dumt.

idag är en bra dag =)

puss

lyssnar på sisterhazel-skiva... Mm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: