first day of my life

jippiipjoo

Kategori: livet

gårkvällen spenderades på hugo med emsan. Det behövdes, vad skönt det är att prata av sig tillsammans med henne, hon förstår precis vad jag tänker.. och tvärtom.. sen skjutsade jag hem henne och åkte till adam för att titta på nästa prison break-avsnitt med honom och tilda. Ojoj så spännande, en hel vecka till nästa nu, suck..

somnade sent inatt, kanske 5 eller nåt.. vanliga dagboken fick sig några sidor mindre, hade visst massa konstigt i huvudet... haha, blir ju som sagt alltid lite filosofisk sådär efter kl midnatt på dagarna, då man känner sig extra ensam och sådär!

ska åka och mocka nu, ha det klart.. sen vet jag inte alls vad jag ska göra idag.. åka till biblioteket och låna lite böcker kanske, borde börja läsa lite mer, det är så skönt. ska bara kolla upp lite bra författare att leta efter, mamma vet nog, boknörden själv.
kanske jag ska läsa "stjärnor utan svindel" för 4e gången eller nåt, jag älskar den boken.. mmm.

jaja, suttit med tandborsten i munnen i 10min eller nåt nu, dags att börja borsta kanske, hihi..

fint väder idag, solen skiner.kanske jag får se stjärnorna inatt. de har gömt sig sen i lördags, dumt..

hej daouu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: