first day of my life

huvudvärk

Kategori: livet


trött som ett as, kanske för att jag inte somnade förren vid 4 eller nåt, varför ska man ALLTID tänka på ALLT mitt i natten för.. haha, drog hela min framtid där mellan 1-4 tror jag, inte alls så roligt som det låter, allt är bara en himla röra. sen somnade jag av ren utmattning.

Glamourtidningen kom men posten, jihoo, ska lägga mig och vara gnällig och sjuk i eftermiddag och läsa den. haha, känner mig faktiskt hängig så det är jag värd.

the break-up var ganska bra igår, lite lagom.. tittade på derailed med henne oxå, hon är ju jättebra ju, jennifer aniston, och snygg så in i helskotta oxå. jättefina klänningar hade hon i "break-up", vill ha, klänningarna, håret, hudfärgen,osv. hihi men man kan inte få allt i världen.

kvällen
idol och sen till vadstena och lyssna på mats när han spelar på källaren.
det blir nog bra det, om jag orkar.. det gör jag nog, en stund iallfall.
jouren imorgon kl 8:00

pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: