first day of my life

home alone

Kategori: livet


det blev en hemmakväll. jag är nu officiellt sjuk med 38.1 i feber, visste väl att allt inte var som det skulle riktigt, jag brukar inte vara såhär nedstämd hela tiden annars...
varit och hyrt 2 filmer, riktiga tjejfilmer, hihi :D bästa sorten. det är det som är bäst med att ha filmkväll med sig  själv, då slipper man kompromissa om vilken film som man vill se.

tror inte jag missar någonting på harrys ikväll iallafall, alltid samma ansikten och samma fulla killar.. hur kul kan det bli?  haha, jag vet, hur deppig låter jag inte, men idag får jag vara det. men bara idag, och imorogn oxå kanske.. börjar jag bli trött på den här stan ? kanske är det för att jag vet att jag snart får flytta härifrån.. Mm.. kanske.

har bäddat till mig själv i soffan med filt och kuddar.. ställt fram godisskålen och ett glas saft..
nu ska jag bara mysa =P

tycker inte ens att det är otäckt att jag är helt ensam hemma, det kanske kommer sen, klockan är ju inte alls mycket.. mörkrädd som jag är, usch och fy. hade dock varit bättre om T vore här.. Mm minsann. men så är det ju inte!

nu ska jag ta en ibumetin, "jag heter ibu,och jag metin, ibu, metin, ibu, metin" haha jag hatar den reklamen. vi fattar vad den himla tabletten heter iallafall :D

godkväll, ring gärna, telefonen ligger inom räckhåll den med. pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: