first day of my life

hihi vad bra

Kategori: livet

 jossi följer med nästa helg oxå, gud vad roligt.. då ordnade det sig ju alltihopa!! bara kimpan som saknas då.. men det får gå iallafall. festfest :D

varit i stallet för 2a gången nu, mockat och fixat, slipper jag göra det i eftermiddag sen, då ska jag bara ta en långsväng till varamon, skööönt. Bara man har ordentligt med kläder är det faktiskt jätteskönt ute ju. ska ta en promenad nu tror jag ner till vattnet.
ska upp till stan om en stund, men mamma o martina, blev inget linköping.. bra, för då slösar jag inte bort några pengar iallafall.

novellen ska skrivas klar idag, så jag har en sak till att bocka av.. det börjar bli lite stressigt!!
ska installera om words nu, om segdatorn nu vill det.

den träningsvärk jag uppplever idag är ond, ajaj, har ont överallt inklucive MELLAN revbenen, vad har man för muskler där ? hmm, det var nog roddmaskinen som gjorde det.. ska dit ikväll sen, får väl ha träningen som min nya hobby medan jag klurar.

...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: