first day of my life

grååååååter

Kategori: livet


nu har jag bara 3-fodringen kvar i stallet, sen kan jag äntligen hoppa ur stallkläderna, dom är blöta och dana... haft en jättegråtsession i stallet nyss, landola gav mig en puss och då bara brast det.. hur fan ska jag klara mig utan henne ? vet inte ens om det kan gå... det känns som om jag skulle förlora det bästa jag har.. men det finns ju inga val. fy, nu börjar jag gråta igen. mina stallvänner förstod och tröstade så gott det gick.. usch och fy.

nu ska jag äta lite frukost, finns inte så mycket i kylen, familjen är och handlar.. får väl ta min gamla gröt som vanligt. jag skällde på dem förrut, jag var trött och så kom mamma in och började tjata.. förlåt mamma, jag är lite ur form bara =)

vet inte om jag är så sugen på fest ikväll, men jag måste väl :D. kanske... vi får se. känner mig ju inte frisk i kroppen, seg och nere och trött och ont överallt. jaja, inget att klaga på, det finns verkligen de som har det värre.

jullov är inte så roligt som det låter, har ju ingenting att göra.. dumma stad.
jaja, det blir ju vad man gör det till.
igår var ju roligt och trevligt,kanske det blir ikväll oxå, annars är det ju bara att åka hem ju.

nu är jag hungrig,
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: