first day of my life

gårdagen.

Kategori: livet

orkar inte skriva, jag är trött och magen har kramp.. men jag hade svinkul igår, dansade och var precis lagom full. martina var också med, när hon är med har jag alltid skoooj. frida var jättefull och vi andra var väl inte så dåliga heller :D hihi. mli, jossan, jossan sw och pillan var också där, blir så blad när jag träffar dom alltid. middagen var också jätterolig, vi dansade med våra föräldrar och pratade strunt och skrattade. hihi.

kom hem vid 3 ungefär, mamma låg i soffan och hon skrattade åt mig att jag skickade sms mitt i natten, "dom sooover joanna", men skulle han sova skulle han ju inte skicka några sms, hihi, hon har ju inte alla hästar i hagen om man säger så :D tokmamma. hade ont i magen så maten fick vänta, ska ta det nu istället, snart, när jag orkar röra mig.

idag blir det promenad till hellberg o. hämta bilen, plugg och slappt vid datorn. skönt. en hemmadag helt enkelt, var ett tag sen, det behövs.

pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: