first day of my life

ett gott skratt förlänger livet.

Kategori: livet

det klart att man bara ska skratta åt det, det är ju himla kul om man tänker efter.. Jag och empan är så himla lätta sådär, ingen dramtik, vi gör bara det som faller oss in. hihi en av mååånga saker som vi har gemensamt. Varit och fikat på hugo, always en stund. tänkte jag skulle ätit god lunch men proppade i mig alldeles för mycket gröt till frukost så magen är fortfarande helt i chock. hihi, men det verkar som om kli:et funkar iallafall, hur äckligt det än är... inte haft alls ont i magen idag.. kanske för att jag undviker att äta massa dumt!!
ett hej till stammisarna på lilla hem, lika trevliga som alltid, ojoj, vi kommer ha skoj på båten, det vet jag :D.

varit på bibblan och lånat hem 3 böcker till om vietnam nu... suck, det är inte så himla kul.. men en av böckerna är ju inte 100år gammal iallafall, får börja med den.

inte en enda plan för kvällen, blää, vad tråkigt. måste iofs plugga,  men som mli säger, man måste ju unna sig att ha lite roligt oxå, hihi. den som väntar får se.. något kul ska vi nog kunna hitta på.

idag är jag på sprudlande glatt humör :D nästan så jag vill hoppa upp och krama hela världen. men det går ju inte, jag är för liten.

vink och puss o hej o kram.

på fredag är det roadtrip.

Kommentarer

  • lii säger:

    oooh jag vill ha hugo mat!! buffe!! mums. idag ar ja trott o bakfull, hihi pusspuss

    2006-11-09 | 11:54:33

Kommentera inlägget här: