first day of my life

ett ekoookokoko

Kategori: livet


nu är jag KLAR. Lite finjusteringar imorgon i skolan bara sen är det bara att skriva ut och lämna till Mli, hihi... fasen ni fattar inte hur skönt det känns, en 2 tonsgrej lyftes ur kroppen, bara sådär..
ska bara ha geografiprov på fredag så det ska jag plugga imorgon o torsdag, och så ska jag försöka göra några inlämninguppgifter oxå... ohh vad glad jag är. =P

nu ska vi titta på avsnitt.11 på prison break jag adam o tilda.. spännande som tusan.

jag är hungrig, en tallrik gröt är allt jag fått i magen idag...

hihi det är nog så att jag jobbar bäst under press. fått ihop en 15sidors uppsats på typ 1 dygn allt som allt. jag är väldigt stolt över mig själv *klapp på axeln*

vill ha fredag,
puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    bra jobbat joi!!!jag sitter nu o stressplugga, det är verkligen inte kul! Men vi är fasen duktiga som står ut! pöss pöss

    2006-11-14 | 23:59:05
    Bloggadress: http://josephinvitamin.blogg.se

Kommentera inlägget här: