first day of my life

dumma tankar..

Kategori: livet

sitter här och tänker för mig själv..
det var så konstigt idag, och jag blev så himla ledsen. tänker inte skriva så mycket för tydligen läser många som inte har med den här saken att göra min blogg oxå så tänker inte dra några detaljer. blev iallafall väldigt nedstämd och det har inte riktigt försvunnit.. det är tråååkigt allting. kanske är allt mitt fel, vill inte att det ska vara så, tycker inte själv att det är det, men kanske.. en vacker dag möts vi nog och skrattar åt hela eländet.

fasen vad jag vill åka bort härifrån, vill inte vara här just nu, allt är så deppigt och jag känner mig inte deppig och borde därför inte vara här. motala GÖR mig deppig och det är skit.

huvudet upp och leendet på topp :D

"I don't want alot for christmas, there is just one thing I need. I don't care about the presents underneth the christmastree. I just want you for my own, more then you could ever know. Make my wish come true. All I want for christmas is you"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: